Voetbalplaatjesactie ter ere van 100 jarig bestaan

Beste Roodzwarters,

In het kader van ons 100 jarig bestaan van afgelopen jaar gaat VV Holten in samenwerking met COOP Leon Haanstra en de Reclamemakers komend najaar een voetbalplaatjesboek uitgegeven. Daarom zullen er op maandag 9 mei, dinsdag 10 mei, woensdag 11 mei en donderdag 10 mei portretfoto’s gemaakt gaan worden. Uiteraard is er geen verplichting om hier aan deel te nemen, maar het zou natuurlijk geweldig zijn als alle spelers en leiders komend najaar te bewonderen zijn in het prachtige voetbalplaatjesboek!

Om jouw foto ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken in het plaatjesboek en straks op de website bij de teamindelingen hebben we alleen nog wel toestemming van jou of je ouders/verzorgers nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje namelijk niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, als je deze kans niet voorbij wil laten gaan.

Daarom vragen we je nu hiervoor je toestemming te verlenen. Door te dubbelklikken op de toestemmingslink vinden jullie het toestemmingsformulier. Deze graag invullen en mailen naar voorzitter-jeugd@vvholten.nl of neem het ingevulde formulier mee naar de fotosessie! Het tijdschema voor de foto’s is afgestemd op de trainingstijden van de teams en ook is er tijd in geruimd voor onze zaalvoetballers en voor de spelers die niet meer actief trainen.

Overigens worden deze foto’s alleen gedrukt voor dit boek en daarna alleen nog gebruikt voor digitale doeleinden van VV Holten. Na afloop van de actie worden je gegevens verwijderd bij de uitgeverij en je hebt te allen tijde het recht om deze tussentijds door de club te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden). Tevens zijn we nog aan het kijken naar de mogelijkheid om je eigen portretfoto na te bestellen.

Wij hopen natuurlijk dat alle spelende leden, leiders en trainers mee werken bij de samenstelling van dit prachtige boek en dat er rekening gehouden wordt met het tijdschema wat terug te vinden is op de website via de tijdschemalink .

Met sportieve groet,

Namens de Jubileumcommissie,