Holten deelt de punten met UD Weerselo.

Afgelopen zondag trad Holten 1 aan tegen UD Weerselo, door de slechte weersomstandigheden van de afgelopen dagen was er i.o.m. de consul besloten om te spelen op het kunstgras.

Om 14.00 werd er afgetrapt en het was Holten dat gedurende de eerste helft het initiatief nam. Dit resulteerde tot aan aantal goede kansen maar de Roodzwarte voorwaartsen hadden het vizier niet op scherp staan, waardoor er niet gescoord werd. Weerselo wist een aantal keren gevaarlijk om te schakelen maar dit resulteerde ook niet in een doelpunt. Zo was de ruststand 0-0.

In de 2e helft veranderde er weinig in het spelbeeld, Holten was de bovenliggende ploeg en wist kort na rust op een 1-0 voorsprong te komen door Timo van Zon. Naar mate de 2e helft vorderde waren het de geel/zwarte gasten die het initiatief naar zich toetrokken. De 1-1 gelijkmaker in de 70e minuut was dan ook een terechte. In de rest van de wedstrijd werd er niet meer gescoord en over de hele wedstrijd gezien was een 1-1 gelijkspel ook een terecht eindstand.

Met het 3e gelijke spel van het seizoen is Holten terug te vinden in de middenmoot van de 4e Klasse A, de onderlinge verschillen zijn klein, waardoor het een spannende competitie belooft te worden waarbij het verschil tussen spelen voor promotie of tegen degradatie klein is. Komende zondag speelt Holten uit bij KOSC in Ootmarsum.