Hoofdtrainer Richard Smit stopt per direct

Hoofdtrainer Richard Smit heeft aan de selectie en de TC van v.v. Holten laten weten per direct te stoppen bij de club. De oefenmeester, die bezig was aan zijn derde seizoen in Holten, vond dat er te veel verschil ontstaan was tussen de denkwijze van de club, de selectie en de trainer uit Heino.

Bestuur en selectie betreuren dit besluit. Maar respecteren de keuze van Richard. Graag hadden we gezien dat het seizoen op een normale manier afgemaakt kon worden aangezien de prestaties niet per se heel slecht te noemen waren. Ondanks alles wil de club de oefenmeester bedanken voor de afgelopen 2,5 jaar.

Bestuur, TC en de selectie zijn zich op dit moment aan het beraden over de verdere invulling van het trainerschap voor dit resterende seizoen. Met een vrij weekend voor de boeg hebben we gelukkig iets meer tijd om een passende oplossing te vinden.