Rabo Club Support Actie, steun VV Holten!

De Rabobank Noord en West Twente draagt het verenigingsleven in de regio waaronder V.V. Holten een warm hart toe. Daarom organiseert zij ieder jaar een campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. De campagne heet Rabo Club Support.

Met RABO ClubSupport biedt de Rabobank kennis, hun netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om de clubs sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Door een stem uit brengen op VV Holten help je ons om onze doelen te behalen. Als klant van de Rabobank bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Hoe kan ik stemmen op V.V. Holten?Door in te loggen in de Rabobank-app of website en via ‘Over ons’ en door vervolgens op ‘Stem nu’ teklikken ( of gebruik de volgende link: https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport ).

Tijdslijn

• Start stemperiode – 1septemberVanaf nu kan jij als klant van de Rabobank jouw stem uitbrengen op clubs en verenigingen uit jouw buurt.
  • Einde stemperiode – 26 september De stemperiode voor leden is gesloten. Stemmen is niet meer mogelijk.
  • OktoberFinale en uitreikingen Rabo ClubSupport. Houd de pagina van jouw lokale bank in de gaten voor meer informatie over de lokale uitreiking.

Oproep aan alle V.V. Holten leden

In deze duretijden waarin ook voor de verenigingen de kosten oplopen is alle steun meer dan welkom. Als VV Holten willen we de bar in onze kantine moderniseren en vervangen en om dit te bekostigen is alle financiele steun meer dan welkom.Een bijdrage van Rabo Club Support zou hierin kunnen helpen.

Daarom zou het geweldig zijn als jij, jouw familie, buren, vrienden en iedereen die je kent stemtop V.V. Holten tijdens de Rabo Club Support van Rabobank Noord en West Twente.
Kijk hier voor meer informatieophttps://www.rabobank.nl/leden/clubsupportvoor de voorwaarden.

Namens V.V. Holten bedankt voor je steun!