Ruilavond voetbalplaatjes gepland op vrijdag 12 mei!

Beste Roodzwarters,

Met nog 2 weken te gaan heeft de voetbalblaadjeskoorts zijn hoogtepunt bereikt in Holten. Spelers, vaders, moeders, opa’s en oma’s, iedereen is druk aan het sparen.

Als vereniging willen wij ons best doen om er voor te zorgen dat iedereen zijn of haar boek vol krijgt. De fanatiekelingen onder ons kunnen eventueel voor een 2e voetbalplaatjesboek gaan. Daarom heeft VV Holten in samenspraak met COOP Leon Haanstra besloten om de prijzen van de boeken op € 5,00 te houden, deze zijn tot en met 30 april verkrijgbaar in de kantine en bij de COOP.

Verder hebben we ook een datum geprikt voor een ruilavond, om iedereen van jong en oud de gelegenheid te geven om hierbij aanwezig te zijn hebben we dit over de meivakantie heen getild en is er bewust gekozen voor een tijdstip aan het begin van de avond. Vrijdag 12 mei zal er een ruilavond zijn van 18.30 tot 19.30 uur zijn in de kantine op Meermanskamp.

Met deze ruilavond hopen wij er voor te zorgen dat iedereen straks bezit over een compleet voetbalplaatjesboek!

Veel spaarplezier gewenst.

VV Holten