Update voortgang verkenners

Beste leden, vrijwilligers, en betrokkenen van Voetbalvereniging VV Holten en Voetbalvereniging Blauw Wit,

Na het eerste overleg van de werkgroep ‘De Verkenners’ op 13 december, willen wij jullie op de hoogte stellen van de voortgang in onze gezamenlijke verkenning naar toekomstige samenwerking tussen VV Holten en Blauw Wit ’66.

Voortgang Werkgroep
Op 8 januari heeft een vervolgoverleg plaatsgevonden waarbij de eerder vastgestelde scenario’s in concept verder zijn uitgewerkt. Alle leden hebben input per scenario geleverd wat mogelijk voordelen en nadelen zijn als ook hierbij horende aandachtspunten. In de volgende bijeenkomst eind januari wordt deze input verder uitgewerkt.

De scenario’s variëren van het behouden van de huidige situatie tot fusie tot één vereniging en samenwerking op specifieke gebieden zoals jeugd, zaal, en damesvoetbal. De verschillende opties worden zorgvuldig afgewogen, rekening houdend met de unieke kenmerken van beide verenigingen en de wensen van onze leden.

Input Welkom
Om deze verkenning zo inclusief mogelijk te maken, nodigen we alle leden uit om hun input te delen. Dit kan via het speciaal opgerichte emailadres: voetbalverkenners@gmail.com. Jullie mening is van groot belang bij het vormgeven en verkennen van kansen van de toekomst van het voetbal in Holten.

Communicatie en Planning
De werkgroep zal de beide besturen regelmatig informeren over de voortgang. Medio april streven we ernaar om een advies uit te brengen over de te volgen scenario’s. Uiteraard zullen leden van beide verenigingen op dat moment verder worden geïnformeerd.

Namens de besturen van v.v. Holten en Blauw Wit ’66 willen we jullie danken voor jullie betrokkenheid en enthousiasme gedurende dit proces. Samen bouwen we aan een sterke toekomst voor ons voetbal in Holten.

Met sportieve groet,

Besturen v.v. Holten en Blauw Wit ’66