Vejle BK uit Denemarken op bezoek bij VV Holten.

In het weekend van 12-13-14 mei komen de meiden teams van het Deense Vejle BK naar Holten en Rijssen voor het spelen van een aantal oefenwedstrijden. Ook VV Holten is hiervoor benaderd en heeft aangegeven graag mee te doen.

Vejle BK is een profclub uit Denemarken en speelt komend seizoen weer op het hoogste niveau. Ze zijn 3x landskampioen van Denemarken geweest en een van de bekendste spelers is Preben Elkjaer Larsen geweest.

Zaterdagochtend 13 mei wordt er gespeeld bij en tegen Excelsior ‘31. Zaterdagmiddag zijn de Deense dames te gast bij Sportclub Rijssen. Op zondagochtend 14 mei zullen de dames  3 wedstrijden spelen bij  VV Holten.  Er zal gespeeld worden door de MO11-1, JO11 mei-1M en de JO9-1JM, locatie hoofdveld op sportpark Meermanskamp.  Aanvang 10.00 uur.

Er wordt dus door de 3 teams van VV Holten een echte interland gespeeld en hoe gaaf is dat! Uiteraard kunnen onze dames  nog wel de nodig support gebruiken dus kom ze zondag aanmoedigen!