Verkenning samenwerkingsmogelijkheden Voetbalverenigingen Blauw Wit en VV Holten

Beste leden, vrijwilligers, en betrokkenen van Voetbalvereniging VV Holten en Voetbalvereniging Blauw Wit,

Voetbalvereniging Holten en Blauw Wit ’66 slaan de handen ineen om de mogelijkheden van en voor toekomstige samenwerking te verkennen. In beide ledenvergaderingen is dit initiatief besproken. Het initiatief komt voort uit recente ontwikkelingen rond de verhuizing van de Waerdenborch naar het Vletgoor, maar ook om samen te kijken naar de toekomst van voetbal in Holten. Hiervoor is een werkgroep opgericht (De Verkenners) met vertegenwoordigers van beide verenigingen. Vanuit Blauw Wit zitten in deze werkgroep Herman Withaar, Justin Verhoeven, Wouter Jansen, Linda Kuipers en Mikel Aanstoot en vanuit Holten Marco Spekreijse; Jeroen van de Werken, Rik Stoevenbelt, Wilfred Stegeman en Raymond Jolink.

Recent heeft de eerste vergadering van deze werkgroep  plaatsgevonden onder aanvoering van onafhankelijke voorzitter Wim Jansen. De werkgroep heeft een algemeen emailadres ingericht. Heb jij input voor de werkgroep, dan kun je deze aanleveren via; voetbalverkenners@gmail.com

De beide besturen worden door de werkgroep geïnformeerd over de voortgang.

Vanuit de verenigingen Blauw Wit’66 en VV Holten is gevraagd naar meerdere scenario’s van samenwerking te kijken. De scenario’s voor uitwerking variëren van het voortzetten van de huidige situatie tot fusie tot één vereniging en samenwerking op specifieke gebieden.

Medio april zal de werkgroep advies uitbrengen over de scenario’s, waarbij leden van beide verenigingen verder worden geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Besturen v.v. Holten en Blauw Wit ‘66