Voetballen voor mini-pupillen bij VV Holten

Het voetbal seizoen 2022-2023 is ten einde en ook de allerjongste jeugd (leeftijd 4 tot 6 jaar) mag gaan genieten van een wel verdiende vakantie. Het seizoen werd afgesloten met een hilarische wedstrijd tussen de ouders en de jeugdspelers, waar de jongens en meisjes de ouders een dikke nederlaag bezorgden.

Afgelopen seizoen is er een forse aanwas geweest bij de allerjongste jeugd spelers, de leeftijd van de spelertjes varieert van vier tot en met zes jaar, alhoewel vier jaar best wel jong is zijn er toch kinderen die voetballen samen met “vreemde” kinderen al superleuk vinden en prima mee kunnen in de groep. De beste manier om er achter te komen of het al gaat werken is om het gewoon te proberen, tenslotte moet er nog niets.

Vanaf 4 september wordt er iedere maandag weer “getraind” door deze jonge talenten van 18.15 tot 19.15 uur, tijdens dit uurtje spelen c.q. voetballen leren ze omgaan met de bal (hoofddoelstelling) en doen ze allerlei leuke oefeningen en spelletjes. Plezier staat voorop, zowel in het veld als bij de ouders langs de kant. Afhankelijk van het instroommoment en de ontwikkelingen die de kinderen doormaken spelen ze een half jaar tot een jaar in de Inloopgroep.

Maandelijks is er een toernooi voor de voetballers uit de Inloopgroep en wel de Sterren League die bij toerbeurt georganiseerd wordt door de deelnemende verenigingen (SC Deventer, VV Holten, Kon. UD, Blauw Wit ‘66, RDC, Sportclub Wesepe en Witkampers). Sportiviteit en spelvreugde staan centraal bij de Sterren League. Resultaat is van ondergeschikt belang. Daarom worden er geen uitslagen bijgehouden, er zijn alleen maar winnaars !

Wil je een keer meetrainen dan ben je van harte welkom !

Voor meer informatie of opgave kunt u terecht bij:

Arno Reusink (Tel. 06-43555003), mailadres: voorzitter-jeugd@vvholten.nl